Використання нетрадиційних уроків у
практиці навчання англійської мови
Метою
навчання іноземної мови (ІМ) в сучасній загальноосвітній школі є формування
комунікативної компетентності, яка включає мовну, мовленнєву і соціокультурну
компетенції. Тобто, комунікативна компетентність – це здатність учня розуміти
та відтворювати ІМ не тільки на рівні фонологічних, лексико-граматичних і
країнознавчих знань та мовленнєвих умінь, а й відповідно до різноманітних цілей
та специфіки ситуації спілкування.
Тому засоби формування
цієї компетентності мають бути творчими і в той же час – ефективними. Одним із
таких засобів є використання нетрадиційних уроків у практиці навчання ІМ.
Одним з основних мотивів використання
нетрадиційних форм є підвищення творчо-пошукової активності дітей, що є
важливим для учнів. Інноваційні методи навчання іноземних мов спрямовані на
розвиток і самовдосконалення особистості, на розкриття її резервних можливостей
і творчого потенціалу, створюють передумови для ефективного поліпшення навчального
процесу.
Існує значна кількість
нестандартних форм проведення уроків.
Найпоширенішими серед них є уроки-конференції, уроки-аукціони, уроки-ділові
ігри, уроки-змагання, уроки-КВК, уроки-консультації, комп’ютерні уроки,
уроки-консиліуми, уроки-проекти,
уроки-винаходи, уроки-заліки, театралізовані уроки, уроки-семінари,
уроки-конкурси, уроки-свята,
уроки-концерти, уроки-екскурсії тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар